Stiti acel moment cand primesti un telefon de la un client, calm in aparenta, dar foarte ingrijorat, spunand ca masina tocmai i-a luat foc?

Eram la birou saptamana trecuta, discutam cu echipa mea despre serviciile pe care le oferim si de ce sunt benefice pentru clientii straini care locuiesc in Romania si primesc telefonul! A fost ca un semnal ca trebuia sa iau in considerare si acest aspect al serviciilor oferite, care a fost nou si incitant pentru noi.

Se pare ca masina pe care o conducea acest client al nostru, a fost luata pe firma si cu toate controalele efectuate in fiecare an. Dansul a plecat linistit spre Constanta, dupa ce a verificat uleiul, cauciucurile si a alimentat (lucru perfect normal inainte de a pleca la drum).

Imediat ce trece de punctul de taxare de pe Podul de langa Fetesti, aude un zgomot puternic si incepe sa iasa fum din caroserie. Ingrijorat, se opreste pe marginea drumului, scoate lucrurile de valoare din masina si se indeparteaza, crezand ca o sa ia foc. La cateva minute, observand ca fumul se subtiaza, deschide si vede ca luase foc cureaua de transmisie ce face legatura cu ventilatorul masinii. Cand ne-a sunat ne-a explicat care este problema, am inceput urgent sa facem cercetare pe internet pentru a putea sa identificam service-urile auto din zona. Era ora 4.30 pm intr-o vineri. Tarziu si riscant pentru client sa ramana acolo pentru mult timp.

Am identificat ca va putea conduce masina fara aer conditionat pana la cel mai apropiat service care era in Cernavoda, dar dansii terminasera programul. Seful acestui service ne-a recomandat sa sunam un colaborator de-al lor si acesta ne-a spus locul unde sa stea si sa-l astepte clientul nostru pentru a merge la service-ul dansului si a rezolva problema. Se facuse deja ora 5 pm.

Noi la telefon si clientul in Cernavoda (circa 163 km departare). Pare imposibil, dar am rezolvat.

Nu numai ca recomandarea a fost excelenta ( tinem cont de faptul ca nu am lucrat cu Cernavoda pana acum ), dar fiul celui ce detinea garajului particular recomandat s-a uitat la masina si a explicat cat de bine se poate ca era mai mult decat o curea de transmisie si ca alternatorul acesteia era defect si ne-a spus ca sunt trei posibilitati:

  1. Comandat piesa noua piesa noua care venea luni
  2. Cumparat piesa la mana a2-a-care ajungea a doua zi dupa amiaza
  3. Demontat si reparat alternatorul care era blocat si tocit si cumparat piese necesare cu credinta ca se va rezolva chiar in seara aceea.

Avand in vedere ora tarzie, clientul a ales optiunea a3-a.

Marian, caci asa se numeste dansul, a mers si a cumparat piesele lipsa si a mers la diverse magazine de piese auto, i-a adus bonurile fiscale si a negociat pentru clientul nostru cand vanzatoarea a incercat sa-i vanda piese mai scumpe de care nu avea nevoie, a mers la un electrician, a preluat piesa de la electrician, a montat-o la loc  si a rezolvat totul in 2 ore!

Cost minim, timp minim, client foarte multumit! Unul dintre service-urile pe care le vom recomanda din toata inima si altora cand vor trece prin Cernavoda!