1. Cum funcționează PA Services&Events?

Pur si simplu selectați tipul de pachet dorit dacaveți nevoie de Servicii de Secretariat Executiv online si vom găsi persoana potrivita care sa va ajute sa reduceți volumul de muncă.  Este într-adevăr un mod excelent de a vă elibera timpul prețios, totul se desfășoară online, iar dvs. nu aveți nici un angajat care să vă facă probleme sau impozite de care să vă faceți griji. Pentru un organizator de evenimente doar faceți programarea și ne trimiteți sumarul evenimentului pe care trebuie să-l organizați iar noi ne ocupam de tot conform indicațiilordumneavoastră.

2.Cum pot deveni membru al PA Services&Events?
Puteți suna la (+40 737 441 003), transmite un email (office@paservices.ro) Email (events@paservices.ro) sau mesaj Skype (ID pa.services) iar noi vă vom transmite un PIN unic pentru identificare. Este cu adevărat atât de simplu și necomplicat să aveți propria asistentă personală și, odată ce ați făcut acest pas, vă veți întreba cum v-ați descurcat până acum fără noi.

3.Serviciile sunt confidențiale?
Confidențialitatea este luată foarte în serios la PASE. Avem propria politică de confidențialitate, care este inclusă în contractele noastre cu dvs., iar toți furnizorii noștri de servicii sunt obligați de aceleași condiții stringente.

4.Unde sunt localizate asistentele personale?
Aproape toate Asistentele Personale (PA) se află în România, așa cum este și call-center-ul nostru. Oamenii noștri au aptitudini superioare și sunt foarte motivați să vă ofere serviciile personale solicitate. Deseori, asistentele noastre cunosc mai mult de o limbă străină, dar dacă aveți nevoie specifică de, asistență din străinătate, dispunem de un număr de PA care vă pot ajuta cu sarcinile specifice în diverse locații internaționale, serviciu care ar putea presupune costuri suplimentare.

5. Există costuri ascunse?
Noi credem în parteneriate de lungă durată cu clienții noștri și în consecință simțim că este important să nu vă șocăm! Așadar, pachetele noștri sunt simple daca aveți nevoie de serviciile noastre de Secretara virtuala. Avem patru pachete principale, între 3 ore pe lună și 20 ore pe lună. Există totuși unele costuri suplimentare, de exemplu pentru serviciile de traducere, care sunt tarifate pe pagină (care este uzanța normală), iar dacă există alte costuri derivate din solicitările Dvs., acestea vor fi convenite împreună cu dumneavoastră, în prealabil.
Costul pentru organizarea Evenimentului dumneavoastră important este personalizat pentru a corespunde bugetului deoarece dorim sa continuați sa apelați la serviciile noastre. În plus vă putem oferi posibilitatea de a plăti în tranșe pentru a vă ajuta în cadrul procesului de organizare si planificare a fondurilor.

6. Îmi pot extinde pachetul pe o perioadă mai mare de o lună? (ref. Secretara Executiva)?
În cazul în care vă dați seama că aveți nevoie de mai multe ore decât cele contractate, vom fi bucuroși să vă extindem pachetul în orice moment din lună. Cu toate acestea, în cazul în care nu vă utilizați orele contractate în cadrul perioadei stabilite în contract, acestea sunt transferabile la opțiunea unilaterală a PASE.

7.Cât durează ca PA Services&Eventssă realizeze instrucțiunile?
Conform contractului, termenul este de maxim 48 de ore de la primirea comenzii prin e-mail, dar multe din serviciile noastre, cum ar fi rezervări și programări, pot fi finalizate în doar câteva minute.
In legătura cu planificarea evenimentelor, finalizarea depinde de programul dumneavoastră, noi vă putem asista total sau parțialdupă cum doriți.

8. Serviciile pot fi urmărite rapid dacă e necesar?
Încercăm să ne păstrăm clienții mulțumiți în măsura în care este posibil, așa că, în funcție de disponibilitate, avem întotdeauna plăcerea de a oferi prioritate instrucțiunilor urgente. Dacă din orice motive nu vă putem îndeplini solicitarea, vă vom informa despre acest lucru în cel mai scurt timp posibil.

9. Îmi pot verifica soldul contului în orice moment?
PA Services vă va transmite un raport electronic săptămânal cu orele pe care le-ați consumat din pachetul dvs. și orele rămase. Vă recomandăm să îl verificați cu atenție, iar dacă aveți întrebări, acestea trebuie rezolvate cu noi în cel mai scurt timp posibil. Prin monitorizarea săptămânală a orelor consumate, putem continua să ne croim pachetele după cerințele dvs. specifice și, prin urmare, putem continua să vă oferim cea mai bună valoare a banilor.

10.Cum pot prelungi contractul sau cum pot deveni partener?
În momentul în care clienții noștri semnează un contract (adică un contract lung și plictisitor care stabilește termenii și condițiile generale și îl semnați doar o data) se va completa și un Act Adițional. Actul Adițional este o simplă adăugare la contract, de o pagină, care stabilește tipul de pachet și prețul convenit, iar acesta poate fi modificat în orice moment în care un client dorește să schimbe tipul pachetului sau să suplimenteze serviciile.
Puteți deveni partener prin trimiterea unui email la office@paservices.ro daca este in legătura cu P.A. si la events@paservices.ro daca are legătura cu organizarea evenimentelor. Beneficiul este ca văputeți alătura noua pentru diferite evenimente, va puteți promova serviciile si produsele si in plus puteți alege ce tip de eveniment doriți sa susțineți cel mult.

11.Cum și unde pot face plățile?
Plățile trebuie efectuate direct în contul nostru bancar: IBAN RO36RZBR0000060013479544 (RON) deschis la Raiffeisen Bank București, sau cu cardul (un cod special poate fi generat pentru a ușura plata) după ce primiți factura si contractul prin e-mail si convenim termenii de plata Serviciile aferente vor începe imediat după recepționarea plății. Puteți de asemenea să plătiți online serviciile după selectarea unui pachet pentru servicii de secretariat online.

12. Aveți si alte întrebări?
Nu ezitați să ne contactați și să ne transmiteți întrebările specifice in cazul in care aveți întrebări suplimentare. Ne bucuram să vă asistăm!